...

 “Megvallhatjuk titkunkat egy másik embernek, de lehetetlen, hogy áttöltsük lelkébe saját benső világunkat, ami az elbeszélt tényeket, szavakat, cselekedeteket alakította; így e lényeges ismeret hiányában, még bizalmasaink is egészen másként fogják vallomásunkat értelmezni, mint ahogyan mi megéltük. Nyíltságunk csak annak értékes, aki beéri a puszta tények ismeretével, de aki a legmélyebb értelmünkbe akar behatolni, annak a legigazabb titok is csaknem annyira megtévesztő, mint a hazugság.” (Gustave Thibon: Jákob lajtorjája)

...

“Minél mélyebbre ás a bánat a lelketekben, annál több örömet tudtok befogadni.” (Kahlil Gibran)

...

Nem lehet csendes szemlélőként örülni más boldogságának, fel kell vállalni a bűnbak szerepét...

... becsukját a kis távoli virtuális ablakot...

pontem dissolvo - minden pici híd fájdalmat okozva felégettetett... és úgy vélve, hogy ennek is más az oka, vagyis én vagyok "gyárihibás". 

Legyen így. A gladiátor földön hever, Császárnőm ítélt, ujjával lefelé intve, egyet kattintva. Bevégeztetett... Le vagyok én már - írva. :) A győztesé az igazság.  


Szerző: condiscipulus  2011.01.16. 14:54 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://montanus.blog.hu/api/trackback/id/tr652587862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

condiscipulus 2011.01.18. 13:39:33

Miért? Miért pont most, mély hullámvölgyemben?
Most már mind1. Ez van. Magam maradtam, megvagyok jól így is, csak kevesebb vagyok. Köddé vált előttem korábbi életem fontos része, már diszkrét figyelmem sem igényli...
Még szerencse, hogy szívem memóriája más által kitörölhetetlen.
Ha van lélekvándorlás, egy másik életünkben majd találkozunk...

praeteritus 2011.01.19. 18:53:53

,,Minden jó emberi kapcsolatnak a titka; kölcsönösség, őszinteség,
nyíltság, bizalom, hit a másik félben. Önzetlen odaadás, odafigyelés..."
süti beállítások módosítása